mandag 1. oktober 2012

Marius

Hei!
Dagene flyr avgårde her og tiden strekker ikke alltid til, så jeg får ikke så ofte tid til å blogge. Men håndarbeid blir det gjort her i heimen:) Så har jeg i tillegg en gutt (Daniel) og ei jente (Dina) som strikker her:) De er så flinke at jeg kjenner jeg er kjempe stolt av dem;) Daniel strikker marius genser til seg selv og Dina strikker Dorthe Skappel genser til seg selv:) Jeg holder også på med skappel genseren til Rebekka. I dag baker jeg brød så vi har en stund framover.. 


Her har jeg strikket Mariusgenser i sandnes alpakka str 10 år. Har strikket den en del lenger for at den skal passe han som skal ha den.


Det er to gutter som skal få disse genserene + luer i samme mønster:) 
Minstemann her i huset har bestilt marius genser i kløfritt garn. Jeg skal strikke den til han i Zara eller Merino extra fine. 
Ha en fin dag:)) 
Klem fra Beate 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar